View Poll Results: Which combo guard will serve more dimes over the next two games?

Voters
30. You may not vote on this poll
  • Iman Shumpert

    17 56.67%
  • JR Smith

    9 30.00%
  • Toney Douglas

    4 13.33%
Page 6 of 50 FirstFirst 1234567891011122636 ... LastLast
Results 76 to 90 of 743

Thread: New York Knicks - Chicago Bulls | DOUBLEHEADER EDITION

  1. #76
    ★KNICKS-TAPE★ NYk_Reloaded718's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Queenz, NY
    Posts
    3,317
    Rep Power
    13

    Default

    Damn i miss shump playing with the second unit, Shump, JR, novak and baron was beast

  2. #77
    Superstar YuvalNYC's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    715
    Rep Power
    4

    Default

    Originally Posted by Almost_famous718
    Damn i miss shump playing with the second unit, Shump, JR, novak and baron was beast
    lol yeah... good times
    we need him starting now tho..

  3. #78
    ★KNICKS-TAPE★ NYk_Reloaded718's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Queenz, NY
    Posts
    3,317
    Rep Power
    13

    Default

    Asik got damn take a year to tie your damn shoe lol wtf, tryna spare some breathing time on the low lol

  4. #79
    Scoring Champ CA7's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    3,869
    Rep Power
    14

    Default

    Breen knows ****.........JVG all damn day

  5. #80
    Veteran
    Join Date
    May 2007
    Posts
    6,928
    Rep Power
    18

    Default

    Why isnt Harrellson (Jorts) in the game vs Asik?
    Why Dantoni & Woodson dont put Jorts & Jefferies in the same lineup?
    Shaaat is startin to baffle me....Bulls inside scorin is chippin our lead

  6. #81
    Member BrianMan's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    145
    Rep Power
    0

    Default

    I can tell you why Dwight Howard's back is hurting, HE'S GOT THE WHOLE TEAM ON HIS BACK.

  7. #82
    Scoring Champ CA7's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    3,869
    Rep Power
    14

    Default

    Originally Posted by BrianMan
    I can tell you why Dwight Howard's back is hurting, HE'S GOT THE WHOLE TEAM ON HIS BACK.
    STAT's back is hurt too

  8. #83
    Veteran LeFlume's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Upstate
    Posts
    3,662
    Rep Power
    12

    Default

    Bench TD for the rest of the game. He can't play..

  9. #84
    Scoring Champ CA7's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    3,869
    Rep Power
    14

    Default

    you know whats funny the media scape goated Melo when we were winning without him yet said nothing about the Bulls winning without Rose, damn New York Media

  10. #85
    BALL DON'T LIE MeloforMayor's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Manila, Philippines
    Posts
    1,767
    Rep Power
    9

    Default

    TD is not a point guard at all. Sorry TD, you've lost your role in this team

  11. #86
    Nein, Mann! Lercher's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    3,058
    Rep Power
    15

    Default

    Originally Posted by CA7
    you know whats funny the media scape goated Melo when we were winning without him yet said nothing about the Bulls winning without Rose, damn New York Media
    Well, the problem is we were losing with Carmelo while Bulls were winning with Rose.

  12. #87
    Veteran
    Join Date
    May 2007
    Posts
    6,928
    Rep Power
    18

    Default

    Originally Posted by CA7
    JR is jackin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    I dont want JR Smith gettin the same minute playintime in the 2nd half of the game

  13. #88
    Nein, Mann! Lercher's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Rotterdam
    Posts
    3,058
    Rep Power
    15

    Default

    LOL, ****ing star calls...

  14. #89
    ★KNICKS-TAPE★ NYk_Reloaded718's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Queenz, NY
    Posts
    3,317
    Rep Power
    13

    Default

    ...Rather see Baron finish the 2nd quarter up

  15. #90
    Scoring Champ CA7's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    3,869
    Rep Power
    14

    Default

    Originally Posted by Dzwonsson
    Well, the problem is we were losing with Carmelo while Bulls were winning with Rose.
    you right lol

Similar Threads

  1. GT: Chicago Bulls vs New York Knicks
    By Deathstroke in forum NY Knicks
    Replies: 10
    Last Post: Feb 02, 2012, 17:07
  2. the PO
    By 6thman in forum NY Knicks
    Replies: 22
    Last Post: Jan 25, 2012, 20:10
  3. Replies: 255
    Last Post: Dec 16, 2010, 19:45
  4. At What Point Will You Say The Knicks Are Better Without Steph?
    By Eddy Currys House Special in forum NY Knicks
    Replies: 130
    Last Post: Jan 21, 2008, 16:25
  5. New York Knicks vs Chicago Bulls Game Thread
    By MSGKnickz33 in forum NY Knicks
    Replies: 54
    Last Post: Dec 15, 2007, 08:58

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •