Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Thread: NCAA

Hybrid View

  1. #1
    Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Zimbabwae
    Posts
    224
    Rep Power
    10

    Default NCAA

    Illinois all the way

  2. #2
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    Nah

    Just look at my Sig!

  3. #3
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    i think UNC is going to have a tough time dealing with Michigan State.. they are on a roll now, and are really looking unstopable.

  4. #4
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    I know, Michigan St. has knocked off Duke and Kentucky. They are really an athletic and high-flying team but I don't think they can keep up with UNC. It's gonna be a really good game as is Louisville-Illinois.

  5. #5
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    UNC is another team that likes to get behind the defense. and michigan states tough transition, and overall defense will be just enough to beat UNC... its going to be one of the games of the tournament

  6. #6
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    You think Michigan St. is gonna be UNC.

  7. #7
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    Originally Posted by Brian_Coleman_21
    You think Michigan St. is gonna be UNC.
    yup, but it will be a close, and fun game to watch

  8. #8
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    Originally Posted by Peach_NYK_21
    Originally Posted by Brian_Coleman_21
    You think Michigan St. is gonna be UNC.
    yup, but it will be a close, and fun game to watch
    That's a bonus. I'll bet anything on it.

  9. #9
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    well the game's today.. april 2nd.. we'll see who wins, and who will be the master of the bracket.. mwah hahaha

  10. #10
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    Lol, yah. I am starting to get butterflys about this game. I can't wait till it starts though.

  11. #11
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    my prediction.. 68-65 michigan state

  12. #12
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    Nah, no way. Carolina doesn't score that little points. Granted, they didn't have that many points against Villanova but they were cold that game. Carolina averaged over 90 Points in the regular season.

    North Carolina-87
    Michigan St.-81

  13. #13
    Veteran Peach_NYK_21's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    1,240
    Rep Power
    11

    Default

    i have a feeling this game is going to be aboutsolid D, thats why i made the score's low...

  14. #14
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    No, neither teams are known for there Defense.

  15. #15
    Superstar
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    640
    Rep Power
    10

    Default

    Well, that puts an end to that doesn't it Peach, lol.

    Illinois vs. North Carolina Championship Game

    Who ya Got?

    North Carolina

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •