★ London Calling: Europosters Unite! [Tix Available on 10/30]

Rzail

Rookie
Sure...I will not be solo though! I will have a few more people with me, maybe even a Pistons fan that we can have fun with!:gony:
 

smokes

Huge Member
Damn since leaving England 3 years ago this is the first thing that makes me regret not being there.

This kinda thing is huge for a European Knicks fan. Have fun guys:beer:
 
800+ pounds to sit "courtside"? Wow. I got 2nd tier tickets for about 145 euro's per ticket. Looking forward to see mobb deep in action! Go Knicks!
 
Klopt, ik gister de hele dag de o2 arena site in de gaten houden en niks. Vanochtend heb ik via seatwave.nl kaarten gekocht. Toen ik mocht kiezen welke plaatsen, zag ik volgens mij dat een hoop al verkocht was. Weird. Maar I got mine, gelukkig. Ik en mijn vriendin gaan met de trein ( die moeten we nog bespreken ) en we blijven daar bij een vriendin van haar logeren.
 

Weissenberg

Grid or Riot
Heb je al eerder via Seatwave geboekt? Van wat ik hier heb gelezen blijkt dat ze niet helemaal betrouwbaar zijn. €145 voor een 2nd tier ticket lijkt me ook veel te veel aangezien dat je twee jaar geleden net voor de wedstrijd nog tickets kon boeken voor €60-70.

edit: ik heb net een bericht ontvangen van iemand die voor de o2 werkt en de openbare verkoop gaat pas morgen of vrijdag van start, dus of je werd 'scammed' of je hebt tickets gekocht van iemand die ze via 'presale' had aangeschaft en dan betaal je dus de prijs + de marge voor de verkoper.
 
Last edited:
Tickets zouden 30 oktober al in de verkoop gaan. Nu zeg jij morgen of vrijdag pas? Dat is zowiezo al raar. Kan zijn dat ik extra betaal. Die gedachte had ik ook al. Maar ik weet nu wel zeker dat ik kaarten heb, al moet ik ze elektronisch nog via de mail toegestuurd krijgen.
 

Weissenberg

Grid or Riot
Nee, dat weet je helaas niet zeker. Seatwave is een ticket exchange, dat wil zeggen dat je je kaartjes van een particulier koopt, niet van de site zelf. In andere woorden, de site waar je je kaartjes hebt gekocht is in dit geval de bemiddelaar, of je de kaartjes daadwerkelijk ontvangt hang af van de verkoper.

Bovendien, ik dacht ook dat de verkoop op 30/10 begint, maar omdat er blijkbaar iets mis is gegaan heb ik iemand die voor de o2 werkt gevraagd wat er aan de hand is en ik hoorde dat de verkoop pas morgen/overmorgen van start gaat. Waarom is dat zo en wat voor prijzen kunnen we verwachten weet ik natuurlijk niet. Ik doe me best om daarachter te komen, maar het is niet makkelijk om dergelijke informatie te krijgen.
 
Ik heb helemaal niet in de gaten gehad dat ik van een derde partij tickets kocht. Heb nog nooit eerder tickets via seatwave gekocht. Ik zal uiteraard meer gaan betalen dan degene die meer geduld hadden ;)

Het belangrijkste vind ik dat ik daadwerkelijk ook tickets krijg. Dat ik 50 euro per kaartje meer heb betaald, so be it. Dat kan ik al zowiezo niet meer terugdraaien.

Ik ben nu erg benieuwd hoeveel prijsverschil het zal zijn. Misschien dat ik voor die 145 per kaartje wel veel betere plaatsen had kunnen krijgen dan...
 

CoolClyde

Moderator
would you dutchf*ckers mind speaking english so we can all catch your jibe?

btw, are you euros familiar with KLOVN, the tv show/movie?

just saw the movie, and started watching the tv series. it's one of the funniest f*cking shows i've ever seen!

i know it's Danish, but i figure Dutch/Danish, Denmark/Netherlands, must be close enough?

please keep KO posted on who's going to the big London game, I expect some serious reporting on the game and each other!
 

Weissenberg

Grid or Riot
Nope, I've never heard of Klovn, but since you recommended it I just checked it on YT and frankly I didn't understand even a word, Dutch is right between German and English as we're located right in between, but Danish is completely gibberish to me...
 
It's not like all european languages are similar. But if I can find some dutch subs I'll give it a try.
Me and Dzwonsson were talking about tickets. It seems I was a little impatient and ordered tickets on a shady ticketmarketplace. Tickets should have been made available on the 30th of october on the o2 arena's website, but still aren't available.
 
Top